Saturday, October 15, 2011

yihahaaa


at first ..
ku mak padah... soryy... lmk dh x bblogging hahahha... knk lah malas gilak menulis.. hahaha... kerja ku tiap2 hr main game jak... tiap hari bnda nok sama... pagi2 bgun hntar adk ke tmpat krja... tgh hari ambik adk blit skolah... huhuhu... apala nasib.... bila gik ku mok krja?? owkk...aku ada mintak kerja riya jd opis boy hr ya.. tp sampe kinek xda respon... huaaaa.... perlu gilak2 duit k blanja kt kchg lak... huhu xpa minggu ok crik gk krja... huhuhuu.. rambut makin panjang dh dkt2 mok ikal mayang dh hahaha... xpa2.. unjung taun aku jd smart... mintak2 dh rmbut pendek niat ku jgn mk enjoy2 jak2.. ku mok sdty bnar2.. buktikan aku akan brjaya klak... insyaallah...

masa hadapan..
x tauk ku knk tetiba aku rasa xberapa ingin glak impian aku nok di ingin2 ku sblm tok.. knk??
impian ku brtukar gik dgn cita2 ku tyme kcik2 dlok.. mesti torang hern kan.. biarlah rahsia.. tgok lah klak.. sekiranya aku dh buktikan yg aku dpt cita2 ya bruk ku padah apa impian aku dlok... huhu..

KEMBALI

saat nya ku melangkah pergi.. untuk meinggalkan dirimu..
hanya untuk sementara waktu,
ku berharap bila suatu hari.. bila tiba masanya nanti..
kita bertemu kembali,

verse:
sunyi sepi diri ini.. tanpa dirimu..
resah hati diri ini.. mengenangkan mu..
rindu pada mu...
ku berharap bila suatu hari.. bila tiba masanya nanti..
kita bertemu kembali,

corus:
aku kan kembali.. kembali di sini..
membawa cherita baru pada dirimu..

aku kan kembali.. kembali disini..
bila tiba saat nya nant.. ku berjaya untuk menjadi..
yang sempurna.. untuk dirimu... untuk dirimu.. utk dirimu...

hahaha lagu baru garage chapter..

terima kasih kpd seseorang..
terima kasih kpd seseorang yang susah payah edit blog ini.. sye suke!!.. hahaha bukan tu saje terima kasih juga kerana selalu menemani diri ini.. chewaahh!! bahasa semenanjung tuu!! mcm org tu juge .. " kenape muka ku cam tu" hahahhhahaha

penat dah tgan ni nak menaip.. maklumla.. keybord rubber hahaha... mudah di lipat.. mudah dibawa.. tahan kena air.. tetapi susah nak menaip.. hahahaha..
kenape x guna keybord kt lappy tu?
kenape?? sebab rosak..hahahaha..

bye.. doa2kan kejayaan diri ku dn diri anda... tk dunia dan akhirat.. aminnn



haha lawa or lawak hahahaha...

0 comments:

Post a Comment

Welcome

Delete this widget from your Dashboard and add your own words. This is just an example!

Ipsum

Lorem

Dolor